Taronga zoo???

Idag hade Hanna och jag tänkt åka på zoo men jag vet inte hur det blir med det.
Klockan är nu halv 9 på morgonen och regnet bara öser ner. Det är ju inget vidare kul att gå på zoo i regn och blåst....
När Hanna har vaknat får vi nog ta en diskussion om hur vi ska göra.

Idag känner jag mig rätt så pigg. Jag var supertråkig igår och somnade kl halv nio.
Men det var ett regn och åskoväder här då så vi kunde inte se på tv och inte använda internet och jag var så grymt trött att jag bestämde mig for att sova ifatt mig. Har ju varit ganska väldigt genomförkyld hela veckan och det har tagit på krafterna. Men efter nästan tolv timmars sömn är jag nu redo för allt vad helgen har i sitt sköte.

Vad som är helt klart är att det ska städas och packas imorgon. Ingen rolig söndag men en måstesöndag. På måndag morgon åker vi till Melbourne. Där ska det besökas kunder om dagarna och shoppas på den lediga tiden. En vecka totalt blir det i Melbourne. Sen bär det av upp till Brisbane för kundbesök där under en veckas tid. Blir det solig och varmt ägnar vi den lediga tiden där till sol och bad. Vi måste faktiskt jobba på brännan innan vi åker hem. Ingen skulle tro att vi bor i Australien om vi kommer hem så bleka som vi är nu :-)

En sak är i alla fall säker, det är väldigt skönt att ligga i sängen och lyssna på regnet så det ska jag återgå till nu.
kram Eva-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0