Bara några få timmar kvar

Söndags kväll nu och redan i morgonbitti bär det av till Köpenhamn, för att sedan flyga vidare till Sydney. Hinner med en snabb landning i Bangkok med förståss. Ser verkligen inte framemot flygresan, inte för att jag är rädd (kan hisna?) men för att den är så lång. Totalt ska vi sitta 19 timmar i flyget innan vi landar i Sydney runt 20 på tisdagkväll lokal tid.

Tror att jag har fått ihop min packning nu, har i varje fall stängt resväskan. Men det var inte lätt kan jag lova! Får nu bara hålla tummarna för att det är jag som själv får öppna min väska nästa gång och att jag inte hittar mina saker utspridda på rullbandet p.g.a. att resväska inte höll trycket (dragkejdan kan nog inte ser mer spänd ut!).
 
Hörs snart!

Hanna

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hur i allsin dar ska vi kunna sitta i 19 timmar utan att få spatter och bli helt urflippade?

Drygt kommer det nog i alla fall att bli...

Min väska är oxå spickfärdig kan jag lova.

Ses på kastrup imorgon.

2008-09-07 @ 22:06:01
URL: http://downinaussieland.blogg.se/
Postat av: Linda

Tur Hanna fick lite god choklad så ni har något att smaska på under resans gång;)

Det kommer säkert visas X antal filmer undera resans gång så tror inte ni blir så rastlösa.



Kram på er

2008-09-08 @ 08:06:36
Postat av: Karin

Är inte avundsjuk på själva flygresan, men tänk på allt spännande som väntar! Det kommer gå bra... Kram

2008-09-08 @ 09:11:58
URL: http://karinerik.blogspot.com
Postat av: Jennie

Åhh vad spännande det ska bli att får höra mer ifrån er :) Onsdag börjar väl jobbet, som jag förstod det! Hoppas jetlagen släppt då :) Kram Jennie

2008-09-09 @ 09:38:17
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0