Dee Why, Dee why...

tell me why a place is so hard to find in lovely Dee why?

Jag vill bara hitta ett stalle att bo pa. Ett stalle att komma hem till och kanna att det ar mitt, det ar har jag bor.
Nar man bor pa hotel lar man sig att uppskatta alla de sma detaljerna som gor att man kanner sig hemma.
Bara en sadan sak att ha nagot foto pa vaggen eller att kunna valja vad man vill ha for gardiner. Jag vill ha allt det.
Det kanns som att sa fort vi har fatt en lagenhet sa kommer det forsta vi gor bli att aka till IKEA och spendera bra mycket pengar. Dee why, Dee why tell me why tell me why...

Shopping ar min passion. Speciellt nar det galler vaskor och skor.
Alla tjejer vet att man aldrig kan ha for manga vaskor och skor.
Vad jag vill fa fram ar att vi gav oss ivag till Westerfield for lite eftermiddagsshopping.
Vi hann med 1 av 5 vaningsplan sa det kommer ta oss ett tag att beta av alla butiker.
Och nar vi val har gjort det sa ar det bara att borja om fran borjan igen for da har det ju kommit in en massa nytt i
butikerna. Man skulle kunna saga att westerfield ar fantastiskt. Om man gillar shopping.
Den stora fragan ar ju bara hur manga resvaskor har vi fatt ihop nar det ar dags att bege sig hem at igen.
Ett antal skulle jag tro.

Nu ska jag inte sitta har och blogga pa arbetstid langre.
Tankte bara som stolt moster visa upp mina sma ogonstenar.
Visst ser storebror Gustav stolt ut.


 


Besos
Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Hilda

Håll ut Eva-Lena, ni hittar snart något ;-)

Det var kul att äntligen få se Gustav som du pratat så mycket om.

Take care and we miss you!

2008-09-30 @ 06:47:48
Postat av: Jannice

Hoppas ni hittar en lya snart. Förstår att det måste kännas opersonligt att bo på hotell en längre tid. Vad söta de är de små =)

2008-09-30 @ 08:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0