Idag var det min tur...

....att ge sig på trafiken vill säga.
Det gick utan några större missöden men det är svårt med placeringen på vägen kan jag lova.

Idag har varit en ganska tråkig måndag.
Det är ganska tråkigt folk på kontoret, vilket gör att vi saknar top level ganska mycket just nu.
Men vi har uträttat sådana där måste grejer som att få visumet märkt i passet och sånt.

Jag är ganska genomförkyld idag.
Bihålorna spelar mig ett spratt.

Tänkte springa en runda på löpbandet men det är nog inte så bra.
Dessutom tror jag inte att jag tyar. Men en liten lugn promenad kanske jag forkar med.

På matsedeln för kvällen står pannkakor och hallonsylt med lite frukt som dessert.

Nu tror jag att jag ska slå mig ner i soffan en liten stund.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej på er! Såg ut som om ni hade en skön helg. Tråkigt folk på kontoret? Det får ni ta och styra upp! ;-) Vi saknar er oxå. Inte för att jag är på kontoret för tillfället, men jag ska nog ta och bege mig dit o hälsa på någon dag i veckan. Hälsningar från ett regnigt Karlskrona

2008-09-22 @ 09:35:45
Postat av: Hilda

Top Level skickar hälsningar! Vi saknar er och ni finns hela tiden i våra tankar.

Jag tror du gör rätt i att skippa löpbandet idag, men promenaden är nog inte dum. Hade gärna följt med om det inte hade varit 19 timmar på flyg dit...

2008-09-22 @ 09:58:39
Postat av: Jannice

Inget vidare med tråkigt folk på kontoret. Då kan dagarna kännas mycket längre. Och löparbandet ska du nog inte ge dig på, en promme låter mycket bättre. Hoppas du känner dig kryare snart. Kram

2008-09-22 @ 16:34:30
URL: http://jannicesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0