Lördagsmorgon

Idag känns världen lika upp och ner som den har gjort innan.
Jag vaknade innan Hanna vilket jag inte trodde skulle hända.
Det hade det nog inte gjort hemma i Sverige. Men Hanna har ju lidit av Jetlagen lite längre än jag har.

Jag känner mig lite stel idag. Sprang en runda på löpbandet igår. Något som inte har hänt på länge.
Hanna ägnade sig ltie åt simning istället.
Det var verkligen jätteskönt att röra lite på sig. Har saknat aktiva sportklubb sen jag kom hit.
Men här finns ju ett minigym och en basäng som ingår så lite motionerande kan man göra i alla fall.

Nu är det dax att fixa lite frukost, Hanna har vaknat nu, sen kanske en simtur innan vi tar båten till Sydney och därifrån en annan vidare till Matnly.
Kanske kan vi se en och annan surfare idag???
Vår bästa vän idag är nog i alla fall;


                                                                                       (Fast en lite starkare variant.)

Simma lugnt där hemma, det ska vi göra.

P&K
Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Flickor,

Fin bloggsida

2008-10-10 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0