raindrops keep falling....

Det bara regnar och regnar. Har inte gjort annat på hela helgen. Jag tycker i och för sig att det är skönt. Det blir lite variation mot värmen som det annars är. Jag är ju en sån där person som inser charmen med alla årstider. Det är så härligt att få uppleva vår, sommar, vinter och höst. Om jag ska vara helt ärlig så har jag nästan haft en för lång sommar. Den började ju i typ juni eller när man nu kan klassa att sommaren började och har sedan rullat på fram till nu, det är en lååång sommar. Enda avbräcket var ju tre veckors vinter i December när vi åkte hem till Sverige.

Men nu är det nästan lite höstrusk då, om man bortser från att det är ca 20 grader ute. Jag stortrivs och kan inte göra annat än att med gott samvete sitta inne och mysa. Tyvärr blir det kallt och fuktigt i lägenheten med detta vädret så ACn går på 27 grader. Men eftersom jag då håller mig inomhus idag så passar jag på att jobba lite på vårt projekt. Nu ska det kläckas ideer! En tur till gymmet blir det nog för pump och en liten tur på löparbandet. Det ska bli skönt. Sen blir det nog lite jobb till innan jag tar kvällen.

Sent ikväll kommer Linda och Hanna tillbaka hit men då ligger jag nog och sover. Sen blir det jobb för oss imorgon och Linda åker hem. Hennes plan gick nog nångång kring 17 eller så, sen har hon ju några timmar på planet....Hoppas verkligen att det är sol i surfers paradise idag så att Linda får några soltimmar till innan hon åker hem till kylan igen, annars tror jag hon blir besviken på Australiens väder.
Hoppas alla har haft en trevlig helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0