Veckan som gått...

Denna veckan har vi varit väldigt dåliga på att blogga. Vi ber så mycket om ursäkt för det. Den stora anledningen till att vi inte har bloggat så mycket är ju att vi helt enkelt hellre umgås med Linda på kvällarna än bloggar. Nu ska jag istället ge en uppdatering på veckan som gått.

Stackars Linda har inte haft tur med vädret det är ett som är säkert. Sedan i måndags har det varit 20 grader som mest och mulet med inslag av regn hela tiden. Vi har jobbat på som vanligt om dagarna men Linda har sysselsatt sig själv. I måndags var hon på Taronga zoo, i tisdags var hon och shoppade och igår var hon på akvariumet och i stan en sväng. I tisdags kväll var jag och Hanna och Linda ute och åt middag på ungerfär 250 meters höjd, nämligen i Sydney Tower som ni kan se en bild av här...

Idag åkte Hanna och Linda till Brisbane och jag valde att stanna hemma i Dee Why. Det ska faktiskt bli skönt att få rå om sig själv för en weekend. Har inte bestämt vad jag ska hitta på men det ska vara regn och kallt så det blir nog mycket hemma mys men kanske även lite shopping.

Tänkte också passa på att lugna alla oroliga själar och säga att vi inte befinner oss i närheten av bränderna så det finns ingen anledning att oroa sig.

För övrigt är det en alldeles speciell dag i dag. Det är världens bästa mammas födelsedag. Och då menar jag så klart min kära mamma, stort grattis på dig.


Nu börjar Grey's Anatomy so jag ska efter ett pumppass med gott samvete slöa till det i soffan. Det ska bli spännande att se var Australien är i Grey's verkar på reklamen som om det är översvämning. Jag såg just snabbisen som ska visa vad som har hänt och jag verkar ha missat en hel del faktiskt. 
Nu blir det inte mer bloggat idag. Hoppas att alla har en bra dag. Själv har jag bara en dag kvar till helgen. Och ni glömmer väl inte att det är alla hjärtans dag i helgen. Ta hand om er.

Kram
Eva-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0