090309

Är egentligen inte något speciellt datum men det faller sig rätt bra.

Så var det måndag kväll igen och första dagen på nya veckan var avklarad. Helt sanslöst att det redan är vecka 11. vart i allsin dar tar tiden vägen???

Hanna och jag kör separata liv för stunden. Visst vi jobbar ju och bor ju ihop som vanligt men i och med att Hannas familj är på besök så spenderar hon självklart sin tid med de. Just nu är hon iväg på middag med de. Själv sitter jag hemma och slöar i soffan och kollar so you think you can dance Australia. Tidigare stod det spinning på schemat och efter lite käk i kistan är jag nu nöjd och belåten.

Imorgon blir det en vanlig tisdag men jobb och sen pump efter det. Och på onsdag beger sig familjen Edegård till Cairns för semester och slappande. Jag är alltså ensam herre på täppan fram tills de återvänder på måndag. Whatever will I do???

Well det återstår ju att rapporteras senare i veckan.

Hoppas alla har en bra måndag och en bra start på v. 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0