slakten!

Man måste ju få skryta ibland :-)

Igår kväll var kvällen när Liverpool FC körde över Real Madrid. Så idag är dagen som jag med mitt röda hjärta är överlycklig. Alla som känner mig vet att mitt hjärtar slår väldigt starkt för LFC. Det som gör mig ledsen i ögat är att jag inte hade möjlighet att se detta mästerverk ta plats på Anfield igår, tidsskillnaden är en killer ibland. Vidare till kvartsfinal är vi i alla fall så jag hoppas på att i slutet av maj få se Liverpool som CL vinnare för sjätte gången och se följande glädjebilder


  Anfield is the place to be for sure!


Lyckliga Champions league vinnare.

Jag vet en kille som har en riktigt grym tatuering. Kan helt ärligt säga att om jag skulle brännmärka mig, vilket jag har funderat på, men avstått så hade jag tatuerat precis samma sak, fast lite mindre och antagligen inte på handleden. Likväl diggar jag denna tatueringen grymt;


gissa varför.....


I övrigt har det varit vanlig jobbardag idag. Hannas familj kikade in strax innan lunch sen gav familjen Edegård sig iväg upp till Cairns för lite härlig semester med allt vad det innebär. Själv har jag varit och spinnat. Det var riktigt jobbigt men skönt efteråt. Imorgon ska jag åka till ikea för lite inköp. Det ska bli en dörrmatta, ljus, knäckebröd, skorpor och choklad så klart.

idag har vi för övrigt fått deadline på projekt 1. Det ska rapporteras i mitten av nästa vecka. Nervöst värre skulle jag vilja säga, men vi hade ändå tänkt rapportera snart för vi är i stort sett klara nu, det är bara lite småputs kvar. Vi får se vad vi får för feedback på det sen.

Over and out for now
Kram
Eva-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0