Finbesök och semester

Nu har föräldrarna Andersson anlänt till Sydney och Australien. De kom i tisdags kväll och vi mötte dem på flygplatsen. Ingen rolig flygresa, men misstänker att de var glada av att vara framme. Och vi var väldigt glada att träffa dem. :-) I onsdags blev det middag i Darling Harbour, vårt absoluta favoritställe när det gäller att gå ut och äta.

Darling Harbour by night! Nice, inte sant?



I torsdags åkte Eva-Lena med föräldrar till Carins och därifrån vidare till Port Douglas och Stora Barriärrevet. En kanonresa, har ju testat det tidigare i år. Hur de har det får vi återkomma med...

Här hemma är det jobb, träning och "semester" som står på schemat. Tiden på jobbet har bara rusat fram (!) och sen har det blivit ett par besök på gymmet för min del. Annars är det mest "semester", eller lite egentid. Känns lite skumt att vara själv, men tiden har verkligen gått fort. Idag har jag varit inne i stan, eller city kanske man säger. Vädret har varit kanon så jag har strosat runt en massa. Lätt att gå vilse... Haha. Blev en del shopping här (Queen Victoria Building):



Men inte så mycket till mig själv... :-)

Nu väntar lite middag och sen en film skulle jag tro. Skönt att bara vara.... Har varit lite mycket på sistone, på alla fronter.

Ha det gött, och trevlig helg till er alla!

Kram från Hanna

Kommentarer
Postat av: Kungen

Darling Harbour är vekligen fint.

2009-05-10 @ 08:47:29
Postat av: Mikaela

Skönt med lite egentid, det behövs ibland! Verkligen häftig bild från Darling Harbour, förstår att det är ett favoritställe! Ha en bra vecka nu, vi hörs snart! Kramar!

2009-05-10 @ 13:55:33
Postat av: Anonym

Hej!

Jo tack gå vilse kan man göra i city när man är själv, det har ju jag testat.



Kram Linda & Nicke

2009-05-10 @ 18:32:19
Postat av: Hilda

Skönt med lite egentid kan jag förstå. Hoppas Eva-Lena får en härlig tid med familjen. Det måste vara jobbigt att vara ifrån familjen så mycket som ni är, det hade jag tyckt ialla fall.



Ha det bra!

Kram

2009-05-11 @ 08:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0